Lueskelin Sharran blogia (olen ilmeisesti viimein saanut luettua kaiken tähän asti ilmestyneen!) ja siellä oli tällainen haaste: Sinä, joka juuri nyt luet tätä blogia, listaa 20 asiaa joista olet iloinen tällä hetkellä.

Ja juuri niinhän minä aion tehdä

  1. Löysin itseltäni eilen koneelta kolme kappaletta, joita en tiennyt omistavani. Sattumalta nuo kolme olivat juuri ne kolme jotka sillä hetkellä halusinkin.
  2. On kesä. Ok, ei ehkä kauhean lämmintä, mutta kesä on silti aina kesä.
  3. Olen käynyt ensimmäistä kertaa elämässäni Irlannissa.
  4. On ollut mielenkiintoista huomata, että jotkut brittiohjelmat kuten Sydämen asialla eivät kerro 80-luvusta, kuten olen aina luullut. Ne kertovat nykyajasta. Brittien saaret vain eivät olekkaan niin kehittyneitä kuin luulevat, ainakaan verrattuna Suomeen.
  5. Äiti on vihdoin saanut hommattua meille asunnon.
  6. Erillisenä edellisestä kohdasta: Minun ei siis enää vähään aikaan tarvitse syödä hotelliaamiaista eli valkoista paahtoleipää hillolla ja munakasta. Alkaa jo hieman kyllästyttää.
  7. Ulkona ei sada, ja tänään minulla saattaa olla jopa hieman energiaa käydä vähän käelemässä.
  8. Eräs minulle tärkeä ihminen löysi minut facebookista. En tosin osaa vielä käyttää kunnolla kyseistä ohjelmaa, mutta onhan tässä pitkä pimeä talvi aikaa opetella.
  9. Kävin eilen kahlaamassa Atlantissa, vesi oli sopivan lämmintä ja todella kirkasta.
  10. Erillisenä kohdasta 5: Saan kohta postiosoitteen, eli voin alkaa kirjoitella kirjeitä tai osllistua vaikkapa postcrossingiin.
  11. Edelleen erillisenä kohdasta 5: Uusi asunto on lähellä merenrantaa ja puistoa. Voin siis helposti käydä siellä kävelyllä vaikka useita kertoja päivässä.
  12. Ja vielä ainakin yksi asia, joka liittyy asuntoon: Asunto on lähellä kaupunkia ja kaupungin keskuspuistoa.
  13. Olen saanut taas yhden kommentin ficciini.
  14. Olen myös saanut aivan mahtavia ideoita uusiin ficceihin.
  15. Nyt minulla on myös aikaa kirjoittaa ficcejä kun äiti lähtee päiviksi töihin ja minä olen yksin kotona.
  16. Saan alkaa laittaa taas ruokaa ja syödä mitä haluan (liittyen yllätysyllätys, kohtaan 5)
  17. Kaupungissa jossa asun on kaksikin Penneys-nimistä kauppaa, mitä rakastan.
  18. Löysin tästä kaupungista myös Lidlin, mikä on ihanaa. Asuin pienenä vuoden keski-euroopassa, ja jotenkin (hyvin naurettavaa ja ehkä säälittävääkin) Lidliin meneminen on aina kuin menisi kotiin. Myös, jos on matkoilla jossain omituisessa maassa, voi aina käydä Lidlissä koska silloin tietää varmasti mitä ostaa kun tuotteet ovat aina samat.
  19. Olen osannut aloittaa blogin pitämisen.
  20. Olen löytänyt aivan ihanat sukat Penneysiltä. Neljät raitasukat, kaikki erivärisiä ja vielä aivan ihanan värisiä.

Luulin että olisi vaikeaa keksiä noin montaa kohtaa, mutta ei se ollutkaan. Ehkä minä tosin vähän fuskasin, mutta mitäs me siitä.